Kurzy

Cílem kurzu je změnit pohled na IP. Přimět účastníka kurzu odložit nechuť k plánování a „papírování“. Absolvent kurzu dokáže stanovit cíl, tak aby měl smysl a šel hodnotit. Umí najít silnou stránku klienta a na ní stavět jednotlivé kroky, které vedou k dosažení cíle.

Chcete se naučit lépe komunikovat?

Pochopit nevyřčené zájmy druhé strany?

Víte, jaké jsou týmové role a chcete zlepšit spolupráci právě Vašeho týmu?

Cílem kurzu je představit komunikaci komplexně. Zvláště se zaměřuje na důležitost neverbální komunikace.

Učí rozpoznat základní komunikační styly a ty pak použít v konkrétní situaci, aby bylo dosaženo cíle. Ukazuje různé týmové role, jejich významy a důležitost spolupráce mezi nimi.

Hledáte rovnováhu mezi profesní zodpovědností a vlastním osobním životem?

Chcete se naučit pracovat s vlastními hranicemi?

Toužíte se naučit říkat druhým NE bez výčitek a hájit si svůj postoj?

Kurz vysvětluje pojem osobní hranice a jak s nimi pracovat. Absolvent dokáže rozeznat a použít asertivní komunikaci na základě vhodně zvolené techniky.

Trápí Vás konflikty na pracovišti nebo v životě všeobecně?

Nedokážete se proti nim účinně bránit?

Nevíte jak se z tohoto kruhu vymanit?

Společně si ukážeme co jsou nevyřčené zájmy a co na pozadí konfliktu skutečně stojí.

Kurz představuje teorii konfliktu a učí jak z něj vytěžit maximum. Představuje konflikt i v rovině pozitivní. Učí pracovat s nevyřčenými zájmy a postoji jednotlivých stran.

Představte svému týmu efektivní komunikaci. Tento kurz učí její pravidla a nastavení účinné komunikace nejen na pracovišti.

Představuje termín aktivní naslouchání, naučí jeho pravidla, představí bariéry a jednotlivé techniky, které se v rámci praktického cvičení účastníci naučí samostatně používat.

Kurz má celkem tři praktická cvičení.